ALL IN



Lifeless

03 June 2017

idk nak tulis apa but today "we" include all my girls plan berbuka dekat luar but unlucky aku oncall harini. Tak best laa kan kalau nak keluar tapi hati tak tenang. But aku tak kira nak join juga dengan harapan tak ada case laa. Tapi selalu apa yang aku harap tu selalu jadi angan-angan semata. Sempat juga makan shellout , sangkaya, sampai juga aku dekat bazar karat walaupun oncall but tu semua tak lama tiba-tiba dapat call nak buat case sekarang. Entah kenape tiba-tiba aku rasa aku ni macam tak ada life nak keluar dengan kawan pun susah apa lagi dengan family. Ibu plan nak turun JB next sunday but aku oncall. Errr aku rasa macam aku tak ada masa untuk semua orang. Masa untuk diri sendiri pun tak ada. LIFELESS sangat. Bukan nak mengeluh tapi ini hanyalah luahan perasaan huhu. Bukan semua orang boleh kawan dengan aku. Nasib semua kawan aku same career. Ada juga kawan sekolah dulu yang dia cakap "BFF" but sekarang dah putus kawan sadis sangat. Tak kisah laa orang nak cakap kawan tak guna ke apa. Ini life aku, ni career aku, aku yang pilih walaupun kadang-kadang aku mengeluh tapi aku tak pernah menyesal pilih jalan ni. Kalau orang tak boleh terima tak boleh paham buat apa aku susah payah nak explain bagi paham life aku. Bila balik rumah I choose untuk lepak dekat rumah je sebab tu je masa yang aku ada untuk family aku bukan balik rumah untuk lepak dengan kawan-kawan.

*At least dapat juga lepak walaupun sekejap*
0 comments


Post a Comment